מאז הושקה האפשרות לרכוש מינויים יומיים ושבועיים בכל התחנות של תל אופן באמצעות כרטיס אשראי, לתחושתי, זמני ההמתנה ארוכים מהרגיל במוקד השירות של תל אופן. מה גם שהשיחה הינה בעלות. במסגרת השיחות היומיות שלי עם המוקד (בשל תקלות, אופניים לא משתחררים וכו') תזמנתי כמה שיחות לעיונכם:
יום שלישי 20.12.2011 בשעה 15:35 - המתנה של 09:37 דק'.
יום רביעי 21.12.2011 בשעה 11:25 - המתנה של 1:25 דק'.
יום חמישי 22.12.2011 בשעה 20:00 - המתנה של 5:18 דק'.
גם אתם תיזמנתם? מוזמנים להגיב
יום שלישי 20.12.2011 בשעה 15:35 - המתנה של 09:37 דק'.
יום רביעי 21.12.2011 בשעה 11:25 - המתנה של 1:25 דק'.
יום חמישי 22.12.2011 בשעה 20:00 - המתנה של 5:18 דק'.
גם אתם תיזמנתם? מוזמנים להגיב
2 תגובות:
אני נעזרתי בחשבון הסלולר שלי ובדקתי כמה דקות שיחה בזבזתי על חיוג למוקד של תל אופן בחודשים האחרונים. להלן הממצאים:
דצמבר 11:33
נובמבר 17:56
אוקטובר 2:31 (למדתי לבחינות לשכה ולא יצאתי כמעט מהבית...מצטער)
ספטמבר 34:20
אוגוסט 13:21
זאת לא סתם תחושה, שהמנוי עולה לנו פחות מהשיחות למוקד השירות. אלה עובדות בשטח.
יש ימים שההמתנה אפילו גבוהה יותר למרות שבדרך כלל ההמתנה משהו כמו 3 דק'
הוסף רשומת תגובה