יום שני, 10 באוקטובר 2011

שלום לכל מנויי תל - אופן

גם אתם מנויים על שירות תל - אופן ונשבר לכם? גם לי. גם אתם הגעתם לתחנה והמסוף לא עובד? גם אתם הגעתם לתחנה ואין אופניים בשעות השיא שהכי חשוב לכם להגיע הביתה ומהר? גם לכם נמאס שהגעתם כבר הביתה אבל התחנה מלאה ואי אפשר להחזיר את האופניים? גם לכם נמאס לבזבז עשרות דקות שיחה עם המוקד כדי "לדווח" על תקלות כאילו מישהו מעסיק אותנו ומשלם לנו על הזמן היקר שממילא בזבזנו? אז זו הבמה. אתם מוזמנים לרשום תגובות, הערות, הצעות לשיפור, לשלוח תלונות, לעדכן לגבי תחנות תקולות, בעיות שלא נפתרו ברמה האישית או הכללית. ניתן לגלוש לבלוג דרך הסלולארי ולהתעדכן, אני מבטיח לעדכן מהר ככל האפשר אם אני יודע על תקלות ולספר את החוויה האישית שלי מהשימוש בשירות. בהצלחה!

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

התחנה ביגאל אלון תמיד מלאה אחרי השעה 9:00, המוקד אומר ש"העירייה לא מאפשרת להם לחנות שם עם רכב האופניים" - העירייה זה לא הם?
התחנה בשדרות יהודית תמיד מלאה אחרי השעה חמש - תגובת המוקד "גם כאן יש בעיית חנייה"
- באמת לא חשבו על נושא החנייה כשבחרו היכן למקם את התחנות

אנונימי אמר/ה...

יום ראשון, 1.1.2012. הבוקר ב-09:00 ניגשתי לתחנת תל-אופן בכיכר דיזנגוף, היה שם זוג אופניים אחד בלבד והוא לא היה תקין. עברתי לתחנה ברחוב בוגרשוב, היו שם 6 זוגות אופניים, ואף אחד מהם לא היתה תקין. המשכתי לתחנה בקינג ג'ורג' גן מאיר, היו שם 5 זוגות אופניים ואף אחד לא תקין. לאחר שיצאתי בידיים ריקות משלוש תחנות תל-אופן, נאלצתי לנסוע באוטובוס. תל-אופן, הוצאתם את החשק

אנונימי אמר/ה...

חזי, רעיון מבורך.
תוכל לעזור לקדם עצומה נגד השבתת השירות ביום כיפור?
http://petitions.co.il/TelOfan

Unknown אמר/ה...

היי שלום,
הם סוגרים את המוקד ביום כיפור כך שעל פי מה שהבנתי הפעלת השירות תגרום לתוהו ובוהו במיוחד שביום זה הביקוש יהיה מאוד גבוה.