צריך לראות איך מתפעלים כדי להבין עד כמה בת"א עשו קומבינה.
בברצלונה לא צריך להסתבך עם מנעולים או מסך מגע. פשוט מניחים את האופניים.
http://www.youtube.com/watch?v=FfYKdapb3uI
בלונדון לכל אופניים יש חריץ משלהם ככה שלא צריך לגשת לטרמינל/למסך. יש כפתור לדיווח על אופניים תקולות (פר אופניים, לא צריך תפריטים). תחנה מלאה מזכה (בלחיצת כפתור) ב 15 דק נוספות כדי להגיע לתחנה הקרובה הפנויה.
http://www.youtube.com/watch?v=N7A86r_uRkE
צריך להבין שלעולם לא יימצא מענה לתשתית הממוחשבת, לתחנות, לעמדות העגינה, ולמנעול ההזוי. התקלות הן רק סימפטום - כל התכנון בכללותו היה לקוי. השילוב של המנעול האלקטרוני-מכני עם תיבת נעילה דרך הגלגל ומערכות הבקרה האוטומטיות המדווחות על תקינות האופניים - זה בילט אין בתשתית. זהו, זה כאן להשאר איתנו לנצח. ואף אחד לא טרח להעביר ביקורת.
תגובה 1:
התמונה הזו עושה עוולת למערכת מעולה ! :)
צריך לראות איך מתפעלים כדי להבין עד כמה בת"א עשו קומבינה.
בברצלונה לא צריך להסתבך עם מנעולים או מסך מגע. פשוט מניחים את האופניים.
http://www.youtube.com/watch?v=FfYKdapb3uI
בלונדון לכל אופניים יש חריץ משלהם ככה שלא צריך לגשת לטרמינל/למסך. יש כפתור לדיווח על אופניים תקולות (פר אופניים, לא צריך תפריטים). תחנה מלאה מזכה (בלחיצת כפתור) ב 15 דק נוספות כדי להגיע לתחנה הקרובה הפנויה.
http://www.youtube.com/watch?v=N7A86r_uRkE
צריך להבין שלעולם לא יימצא מענה לתשתית הממוחשבת, לתחנות, לעמדות העגינה, ולמנעול ההזוי. התקלות הן רק סימפטום - כל התכנון בכללותו היה לקוי. השילוב של המנעול האלקטרוני-מכני עם תיבת נעילה דרך הגלגל ומערכות הבקרה האוטומטיות המדווחות על תקינות האופניים - זה בילט אין בתשתית. זהו, זה כאן להשאר איתנו לנצח. ואף אחד לא טרח להעביר ביקורת.
הוסף רשומת תגובה