יום ראשון, 6 במאי 2012

תלונה של מנוי תל אופן אלעד גילת זמינות אופניים בשל תקלות מסופים ותקשורת


אלעד, מנוי תל אופן, שרוצה לראות את השירות משתפר, מבקש להעלות את רשמיו ותלונתו על השירות. לא נגעתי.

06.05.12



הנדון: תלונה – זמינות נמוכה מאד של אופניים שקשורות בתחנות
1.       שלום רב, ברצוני להתלונן על זמינות נמוכה מאד של אופניים שנמצאות בתחנות תל אופן.
2.       לצערי, במקרים רבים מאד תחנות אופניים מלאות באופניים קשורים שאי אפשר לקחת עקב תקלות מערכת שונות.
3.       בתאריך ה-06.05 עברתי ברחבי העיר ליד ארבע תחנות אופניים, וזמינות ההשכרה בהם נמוכה בצורה בלתי מתקבלת על הדעת:
·           אוניברסיטה שער 4 – חמשה זוגות קשורים, המערכת מזהה ארבעה, אחד מזוהה כלא תקין ושלושה מזוהים כלא תקינים אחרי בחירה בהם  (התקשרתי למוקד ואחרי מספר ניסיונות איפוס אמרו לי שישלחו טכנאי).
·           אוניברסיטה שער 8 – שני זוגות קשורים, המערכת לא מזהה את שניהם.
·           סמינר הקיבוצים – ארבעה זוגות קשורים. המערכת מזהה אחד, ובחירה בו מעלה שהוא לא תקין.
·           פארק הירקון – שישה זוגות קשורים, המערכת מזהה חמישה (לא יודע כמה לא תקינים כי הראשון שבחרתי השתחרר ונסעתי לדרכי). בשניים אי אפשר להרים את הכיסא.
4.       מתוך 17 זוגות בארבע תחנות שבהם הייתי, היה אפשרי להשכיר 4 בלבד.
5.       מכאן, בסיבוב הקצר שעשיתי רק 23% מהאופניים שנמצאים בתחנות ומחכים שיקחו אותם היו זמינים.
6.       כמו שציינתי, מניסיוני בזמן האחרון זהו מספר מייצג. בעת הגעה לכל תחנה שהיא תמיד ישנם מספר אופניים שאחרי בחירה בהם המערכת מודיעה שהם לא תקינים. לא מדובר בזוג אחד או שניים או בתחנה ספציפית, אלא בתקלה חוזרת וכללית, בהיקף גדול, בכל העיר.
7.       הדבר הרבה יותר מתסכל מתחנה ריקה. אני מבין שלא תמיד יש אופניים בכל מקום, וזה סביר. העובדה שהתחנות מלאות באופניים שאי אפשר לקחת היא בעיה שאתם חייבים לתקן.
8.       העובדה שיש המון אופניים בתחנות שאי אפשר לקחת יוצרת תסכול רב, ולא מתקבלת אחרי שנה שהשירות קיים. מה גם שהמצב היה טוב יותר בעבר.
9.       התופעה נמשכת כבר זמן רב, ולצערי אינני רואה כל שיפור ברמת התוכנה או ההפעלה של השירות. אחוז נכבד מאד מהאופניים בעיר לא זמין להשכרה עקב תקלות מהסוג המתואר.
10.   מאז פתיחת השירות למנויים יומיים יש הרגשה שהעסק קצת יצא משליטה. לפני שאתם מאבדים את אמון הלקוחות (המאד סלחניים באופן כללי בגלל אופיו של הפרויקט) תעצרו קליטת מנויים חדשים ותאפסו את השירות שכולנו באמת רוצים שיצליח.
11.   בהערת אגב, עוד תקלה חוזרת שמורידה את זמינות האופניים היא העובדה שברבים מהזוגות הכיסא תקוע במצב תחתון, ושום כוח שבעולם לא מאפשר את הרמתו. ישנה כנראה בעיה מכאנית בעיצוב התושבת של הכיסא שמאפשרת לו להתקע בחוזקה במצב זה.
12.   אני חייב לציין שאני באמת אוהב את השירות בכל ליבי, חושב עקרונית שהוא נפלא ובאמת רוצה בהצלחתו. מצד שני זמן החסד נגמר - המשך ההדרדרות מכל הבחינות, התקלות המתמשכות בזמינות אופניים וההרגשה שאין שום שינוי מינימאלי בשטח גורמים לי לשקול בכובד ראש האם לחדש את המנוי.

בכבוד רב,
אלעד גילת
מנוי 20780
eladgilat@gmail.com

אין תגובות: