יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

קפלן ארניה לא מזהה את 3 הזוגות בתחנה 18:27

לרגע חשבתי שאני בהזייה. שוב פעם התחנה בקפלן ארניה לא עובדת. שוב פעם לא מזהה אופניים.


הנציגה הנחמדה במוקד שאלה אותי "תוכל להגיע ללונדון מיניסטור?" שאלתי אם היא יכולה להזמין לי מונית. היא ענתה שלא. אז שוב צעדתי לכיוון לונדון מיניסטור. הפעם אגב היו שם אופניים. עצוב, מייאש, איך ייתכן שאותן תקלות חוזרות שוב ושוב?

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

הי גבר,
אני מבקר בבלוג הזה אחרי שקיבלתי ממך פתק עם הלינק ברחוב... ראיתי שאין תגובות בנתיים אז רציתי לחזק את ידך :)
גם אני משתמש\נפגע תל אופן, ורציתי להגיד לך שלמרות שיש הרגשה שטכנית הם כן משתפרים עם הזמן הם עדיין גרועים ואתה עושה עבודת קודש! תמשיך ככה!

ואם כבר תלונות - תחנת נצח ישראל - זאת אחת הגרועות שפגשתי. בדרך כלל הבעיה שם היא לא עודף אופניים אלא חוסר פלוס כמה עמודים תקולים ש"אוכלים" את האופניים שמתחברים אליהם.