יום רביעי, 16 בנובמבר 2011

שירות תל אופן- שיא חדש נשבר

לפני מס דקות רכבתי בחזרה לחתנה השל"ה 1 - מתחם בזל. התחנה היתה מלאה. רוכב אחר שכבר היה במקום חייג למוקד וביקש לקשור את האופניים לעמוד סמוך. הנציגה של תל אופן במוקד (ש') סירבה. "אין לנו יותר סמכות כזו" ציינה. הסברתי לנציגה כי גם תחנת נורדאו מלאה, טיפות גשם מטפטפות ואני מבקש שתאפשר לנו לקשור את האופניים לעמוד סמוך לתחנה. סירוב.
היא מציינת "יש 9 מקומות פנויים בתחנת מגדל המאה - אבן גבירול 124". אני מסביר לנציגה כי המרחק עד לשם גדול כ 800 מטר, וייתכן שהמחשב לא מציג נתונים נכונים ואין שם עמודי עגינה פנויים. אני שואל "תזמיני לי מונית אם התחנה תהיה מלאה?" "לא אי אפשר..." עונה הנציגה. הגעתי לתחנת אבן גבירול 124. אני פוגש רוכב נוסף שממתין לעמוד עגינה פנוי. אני מחייג למוקד ומבקש את הנציגה שדיברתי איתה קודם. אני מסביר לה שכמו שציינתי לפני כמה דקות, גם התחנה הזו מלאה. מה עכשיו?
היא מסכימה שאחזור לתחנת בזל ואקשור את האופניים לעץ או לעמוד. טיפות הגשם מתחזקות. "נמאס, זו לא את זה כל הפרוייקט, אני לא מכוון את הכעס אלייך אבל פשוט אי אפשר יותר..." אני אומר בקול רם. "אני מתנצלת, תגיע לבזל חזרה ואני אסגור את ההשכרה" היא פוסקת. "מחר על הבוקר אני מבקש את מנהל הפרוייקט" אני דורש...תגידי לי מי חוזר אליי מחר בבוקר?" יחזור אליך מנהל".. היא אומרת. "לא". אני מבקש לפחות שמנהל המוקד יחזור ויזמנו אותי לפגישה...אני מבקש גם החזר על כל השיחות שאני עושה אתכם"... אני ממתין לשיחה מחר בבוקר אחרי עשר כמו שביקשתי. המשך יבוא...

אין תגובות: