יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

שירות תל אופן - תחנת פנקס פינת דרך נמיר (317) דיווח של מנוי תל אופן

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

כמה נחמד בצהרי היום לברוח ממונית שירות בנמיר כדי לדווש הביתה וכמה עצוב לגלות שתחנה 317 אינה עונה.
זה התחיל אופטימי, 10 זוגות אופניים עמדו שם וכמו במשחק מחשב התחלתי לדלג בין האופניים השונים, רק כדי שהמערכת תגיד לי שהאופניים שבחרתי לא תקינים (איך היא יודעת ???). בצר לי התקשרתי לחבר הטלפוני ב-6070, כדי לבקש שיאפסו את התחנה, הייתי מתקשר מספר 3 אז ויתרתי. ביקשתי שיחזרו אלי והתחלתי לצעוד לכיוון אבן גבירול. כשחציתי את ויצמן ראיתי שבתחנה של בית החייל יש זוג אופניים אחד...ניחשתי שאם יש רק זוג אופניים אחד, כנראה אין סיכוי לשחרר אותם, אז אפילו לא עצרתי והמשכתי ברגל עד הבית.
כשחזרו אלי מהמוקד, כבר כמעט הייתי באבן גבירול, הייתי קצת לא נחמדה לבחורה ושאלתי מה לגבי פיצוי כספי על איחורים ומוניות שאנשים לוקחים בגלל התקלות שלהם. התשובה שלה היתה עוד יותר מרגיזה - הכל לפי התקנון...ואחוז התקלות אינו עולה על 5%.