יום שני, 21 בנובמבר 2011

שירות תל אופן - מעשה ונדליזם בתחנת המכללה האקדמית 407

בערך בשעה 18:30 החזרתי אופניים לתחנה. שני נערים שהסתובבו במקום אחד רכוב על אופניים ואחד הולך רגל בעטו בעמודי העגינה. שאלתי את הנער הרכוב על האופניים למה הם עושים זאת והוא הציע שאשכיר ממנו את האופניים שלו ב 5 ש"ח. ביקשתי מהנער שרוכב על האופניים (במכנס לבן) להפסיק את הבעיטות באופניים הקשורים לעמודי העגינה ובעמודים עצמם והוא בשלו. אמרתי לו שהתחנה מצולמת והוא ענה "אני יודע"... והמשיך. לא רציתי לצלם באותו רגע מהמקום מאחר וחששתי שבן משפחה שלהם נמצא בסביבה ומי יודע איך זה ייגמר... נכנסתי למכללה וצילמתי אותם מקומה 2, לא רואים ברור אך ניתן לראות את הנער הרוכב על אופניים מתקרב לאחד מעמודי העגינה ודורך על אופניים שכבר הפיל ועולה עליהם עם האופניים כך שכבל העגינה נמתח והואפניים שוכבים על הקרקע. ממליץ בחום לתל - אופן להפנות לשם רכב שינוע לבדיקת האופניים. + כדי שהתחנה תמשיך לשרת את העובדים / לומדים באוזר לשקול להכניס את התחנה לתוך המכללה שיש לה יחסים הדוקים עם העירייה. הסרטון יעלה בדקות הקרובות.

תגובה 1:

נדב אמר/ה...

מאירועי הלילה:

23:00, תחנת לבנדה (תחנה מרכזית). כשבעה זוגות אופניים בתחנה, רק ארבעה מהם התחנה מזהה. אני מנסה פעם אחר פעם להוציא אחד מהם, מתייאש בניסיון השלישי. מתקשר למוקד, ממתין שתי דקות על הקו. במקביל מנסה את הזוג האחרון שהתחנה מזהה. האופניים משתחררים, אבל אי אפשר לשנות את גובה הכיסא. אני והמטר תשעים שלי נאלצים לרכוב בצורה העקומה הזאת עד לתחנת שדרות ושינגטון.

23:16, תחנת שדרות ושינגטון. כל התחנה מלאה לחלוטין. בכל מקום מסביבה קשורים לעמודים זוגות אופניים של תל אופן. אני מתקשר למוקד, מתייבש כשלוש דקות על הקו, רק כדי לקבל את האישור הידוע מראש לצרף את האופניים לחבריהם הקשורים לעצים.

תוצאה סופית: 20 דקות מלבנדה עד הבית בשדרות ושינגטון. זה בדיוק הזמן שלוקח להגיע בהליכה. מתוך זה, 10 דקות רכיבה ו-10 דקות ייאוש מפרויקט האופניים שאמור להיטיב את מצבי. בנוסף, עוד 2 וחצי שקלים על שיחות למוקד, שאף אחד לא יחזיר לי כמובן.